Алгебра, 8 клас, поглиблений рівень
(4 год. на тиждень у І семестрі – 64 год., 5 год у ІІ семестрі – 95 год., усього – 157 год.)
№
п/п
|
Зміст навчального матеріалу.
Теми для вивчення
|
Кількість годин
|
Кількість тематичних оцінювань
|
1
|
Повторення і систематизація навчального
матеріалу з курсу 7 класу
|
8
|
1
|
2
|
Множини й операції над ними
|
8
|
1
|
3
|
Раціональні вирази
|
36
|
4
|
4
|
Квадратні корені. Дійсні числа
|
20
|
2
|
5
|
Квадратні рівняння
|
36
|
4
|
6
|
Нерівності
|
20
|
2
|
7
|
Основи теорії подільності
|
16
|
1
|
8
|
Повторення і систематизація навчального
матеріалу
|
13
|
1
|
6
|
Всього
|
157
|
16
|
І семестр
І.Повторення і
систематизація навчального матеріалу з курсу 7 класу (8 годин)
№ ур.
|
Тема уроку
|
К-ть годин
|
Дата
|
Примітки
|
1
|
Повторення.
Цілі вирази. Тотожні вирази. Тотожність
|
1
|
01.09
|
|
2
|
Повторення.
Степінь з натуральним показником і його властивості
|
1
|
01.09
|
|
3
|
Повторення.
Одночлени і многочлени та дії над ними
|
1
|
06.09
|
|
4
|
Повторення.
Формули скороченого множення
|
1
|
06.09
|
|
5
|
Повторення.
Розкладання многочлена на множники
|
1
|
08.09
|
|
6
|
Повторення.
Функція. Область визначення і область значень. Способи задання функції.
Графік функції. Лінійна функція, її властивості і графік
|
1
|
08.09
|
|
7
|
Повторення.
Системи лінійних рівнянь з двома змінними
|
1
|
13.09
|
|
8
|
К/р № 1
|
1
|
13.09
|
ІІ.Множини й операції з ними
(8 годин)
№ ур.
|
Тема уроку
|
К-ть годин
|
Дата
|
Примітки
|
9
|
Множина.
Елемент множини. Порожня множина
|
1
|
15.09
|
|
10
|
Підмножина.
Переріз і об‘єднання множин. Круги Ейлера
|
1
|
15.09
|
|
11
|
Розв‘язування
задач за допомогою діаграм Ейлера-Венна
|
1
|
20.09
|
|
12
|
Множини й
операції над ними.
|
1
|
20.09
|
|
13
|
Числові
множини. Взаємно однозначна відповідність між елементами множин
|
1
|
22.09
|
|
14
|
Рівнопотужні
множини. Нескінченні множини. Зліченні множини. Зліченність множини цілих
чисел
|
1
|
22.09
|
|
15
|
Розв’язування
вправ.
|
1
|
27.09
|
|
16
|
К/р № 2
|
1
|
27.09
|
ІІІ.Раціональні вирази (36
годин)
№ ур.
|
Тема уроку
|
К-ть годин
|
Дата
|
Примітки
|
17
|
Формули
розкладання на множники різниці і суми
|
1
|
29.09
|
|
18
|
Дробові вирази.
Раціональні вирази. Множина допустимих значень змінних. Тотожність
|
1
|
29.09
|
|
19
|
Дробові вирази
|
1
|
04.10
|
|
20
|
Основна властивість
дробу
|
1
|
04.10
|
|
21
|
Основна
властивість дробу
|
1
|
06.10
|
|
22
|
Додавання і
віднімання раціональних дробів
|
1
|
06.10
|
|
23
|
Додавання і
віднімання раціональних дробів
|
1
|
11.10
|
|
24
|
Додавання і
віднімання раціональних дробів
|
1
|
11.10
|
|
25
|
Додавання і віднімання
раціональних дробів
|
1
|
13.10
|
|
26
|
К/р № 3
|
1
|
13.10
|
|
27
|
Додавання і
віднімання раціональних дробів.
|
1
|
18.10
|
|
28
|
Множення і
ділення раціональних дробів
|
1
|
18.10
|
|
29
|
Множення і
ділення раціональних дробів
|
1
|
20.10
|
|
30
|
Множення і
ділення раціональних дробів
|
1
|
20.10
|
|
31
|
Піднесення
раціонального дробу до степеня
|
1
|
01.11
|
ІІ чверть
|
32
|
Тотожні
перетворення раціональних виразів
|
1
|
01.11
|
|
33
|
Тотожні
перетворення раціональних виразів
|
1
|
03.11
|
|
34
|
Тотожні
перетворення раціональних виразів
|
1
|
03.11
|
|
35
|
Розв’язування
вправ
|
1
|
08.11
|
|
36
|
К/р № 4
|
1
|
08.11
|
|
37
|
Раціональні
рівняння. Рівносильні рівняння.
|
1
|
10.11
|
|
38
|
Рівняння –
наслідок даного
|
1
|
10.11
|
|
39
|
Розв‘язування
раціональних рівнянь
|
1
|
11.11
|
|
40
|
Розв‘язування
раціональних рівнянь
|
11
|
15.11
|
|
41
|
Розв‘язування
раціональних рівнянь
|
1
|
15.11
|
|
42
|
Розв‘язування
раціональних рівнянь з параметрами
|
1
|
17.11
|
|
43
|
Розв‘язування
раціональних рівнянь з параметрами
|
1
|
17.11
|
|
44
|
К/р № 5
|
1
|
22.11
|
|
45
|
Степінь з цілим
показником і його властивості. Стандартний вигляд числа
|
1
|
22.11
|
|
46
|
Степінь з цілим
показником і його властивості
|
1
|
24.11
|
|
47
|
Степінь з цілим
показником і його властивості
|
1
|
24.11
|
|
48
|
Степінь з цілим
показником і його властивості
|
1
|
28.11
|
|
49
|
Функція , її
властивості і графік
|
1
|
29.11
|
|
50
|
Функція , її
властивості і графік
|
1
|
29.11
|
|
51
|
Графічний метод
розв‘язування рівнянь
|
1
|
01.12
|
|
52
|
К/р № 6 з теми „Раціональні рівняння. Степінь з цілим
показником і його властивості”
|
1
|
01.12
|
|
V.Квадратні корені. Дійсні
числа (20 годин)
№ ур.
|
Тема уроку
|
К-ть годин
|
Дата
|
Примітки
|
53
|
Функція , її
властивості і графік
|
1
|
06.12
|
|
54
|
Функція , її
властивості і графік
|
1
|
06.12
|
|
55
|
Квадратний
корінь. Арифметичний квадратний корінь
|
1
|
08.12
|
|
56
|
Квадратний
корінь. Арифметичний квадратний корінь
|
1
|
08.12
|
|
57
|
Етапи розвитку
числа. Ірраціональні числа. Множина дійсних чисел. Взаємно однозначна
відповідність між множиною точок прямої та множиною дійсних чисел
|
1
|
13.12
|
|
58
|
Арифметичний
квадратний корінь із добутку, дробу і степеня. Добуток і частка квадратних
коренів
|
1
|
13.12
|
|
59
|
Властивості
арифметичного квадратного кореня
|
1
|
15.12
|
|
60
|
Властивості
арифметичного квадратного кореня
|
1
|
15.12
|
|
61
|
К/р № 7
|
1
|
20.12
|
|
62
|
Тотожні
перетворення виразів, що містять квадратні корені
|
1
|
20.12
|
|
63
|
Тотожні
перетворення виразів, що містять квадратні корені
|
1
|
22.12
|
|
64
|
Тотожні
перетворення виразів, що містять квадратні корені
|
1
|
22.12
|
|
ІІ семестр
|
1
|
|||
65
|
Тотожні
перетворення виразів, що містять квадратні корені
|
1
|
||
66
|
Тотожні
перетворення виразів, що містять квадратні корені
|
1
|
||
67
|
Тотожні
перетворення виразів, що містять квадратні корені
|
1
|
||
68
|
Функція , її
властивості і графік
|
1
|
||
69
|
Функція , її
властивості і графік
|
1
|
||
70
|
Тотожні
перетворення виразів, що містять квадратні корені
|
1
|
||
71
|
К/р № 8
|
1
|
||
72
|
Розв’язування вправ
|
1
|
VІ.Квадратні рівняння (36
годин)
№ ур.
|
Тема уроку
|
К-ть годин
|
Дата
|
Примітки
|
73
|
Квадратні
рівняння
|
1
|
||
74
|
Неповні
квадратні рівняння, їх розв‘язування
|
1
|
||
75
|
Неповні
квадратні рівняння, їх розв‘язування
|
1
|
||
76
|
Формула коренів
квадратного рівняння
|
1
|
||
77
|
Формула коренів
квадратного рівняння
|
1
|
||
78
|
Розв‘язування
квадратних рівнянь
|
1
|
||
79
|
Розв‘язування
квадратних рівнянь
|
1
|
||
80
|
К/р № 9
|
1
|
||
81
|
Теорема Вієта.
Теорема, обернена до теореми Вієта
|
1
|
||
82
|
Теорема Вієта
та її застосування
|
1
|
||
83
|
Теорема Вієта
та її застосування
|
1
|
||
84
|
Теорема Вієта
та її застосування
|
1
|
||
85
|
Теорема Вієта
та її застосування
|
1
|
||
86
|
Розв‘язування
квадратних рівнянь з параметрами
|
1
|
||
87
|
Розв‘язування
квадратних рівнянь з параметрами
|
1
|
||
88
|
Розв‘язування квадратних
рівнянь з параметрами
|
1
|
||
89
|
К/р № 10
|
1
|
||
90
|
Квадратний
тричлен, його корені. Розкладання квадр. тричлена на лінійні множники.
Властивість квадратного тричлена з від‘ємним дискримінантом
|
1
|
||
91
|
Квадратний
тричлен
|
1
|
||
92
|
Квадратний
тричлен
|
1
|
||
93
|
Розв‘язування
раціональних рівнянь, що зводяться до квадратних. Метод заміни змінної при
розв‘язуванні раціональних рівнянь
|
1
|
||
94
|
Розв‘язування
раціональних рівнянь, що зводяться до квадратних
|
1
|
||
95
|
Розв‘язування
раціональних рівнянь, що зводяться до квадратних
|
1
|
||
96
|
Розв‘язування
раціональних рівнянь, що зводяться до квадратних
|
1
|
||
97
|
Розв‘язування
раціональних рівнянь
|
1
|
||
98
|
Розв‘язування
раціональних рівнянь
|
1
|
||
99
|
К/р № 11
|
1
|
||
100
|
Розв‘язування
текстових задач за допомогою квадратних рівнянь і рівнянь, що зводяться до
квадратних
|
1
|
||
101
|
Розв‘язування
текстових задач за допомогою квадратних рівнянь і рівнянь, що зводяться до
квадратних
|
1
|
||
102
|
Розв‘язування
текстових задач за допомогою квадратних рівнянь і рівнянь, що зводяться до
квадратних
|
1
|
||
103
|
Розв‘язування
текстових задач за допомогою квадратних рівнянь і рівнянь, що зводяться до
квадратних
|
1
|
||
104
|
Розв‘язування
текстових задач за допомогою квадратних рівнянь і рівнянь, що зводяться до
квадратних
|
1
|
||
105
|
Розв‘язування
текстових задач
|
1
|
||
106
|
Розв‘язування
текстових задач
|
1
|
||
107
|
К/р № 12
|
1
|
||
108
|
Розв’язування
вправ
|
1
|
ІV.Нерівності (20 годин)
№ ур.
|
Тема уроку
|
К-ть годин
|
Дата
|
Примітки
|
109
|
Числові
нерівності та їх властивості
|
1
|
||
110
|
Числові
нерівності та їх властивості
|
1
|
||
111
|
Числові
проміжки. Об‘єднання та переріз числових проміжків
|
1
|
||
112
|
Нерівності з
однією змінною. Рівносильні нерівності. Нерівність – наслідок даної
|
1
|
||
113
|
Розв‘язування
лінійних нерівностей з однією змінною
|
1
|
||
114
|
Розв‘язування
лінійних нерівностей з однією змінною
|
1
|
||
115
|
Системи
лінійних нерівностей з однією змінною
|
1
|
||
116
|
Системи
лінійних нерівностей з однією змінною
|
1
|
||
117
|
Подвійні
нерівності
|
1
|
||
118
|
К/р № 13
|
1
|
||
119
|
Сукупності
лінійних нерівностей з однією змінною
|
1
|
||
120
|
Розв‘язування
рівнянь з модулем
|
1
|
||
121
|
Розв‘язування
рівнянь з модулем
|
1
|
||
122
|
Розв‘язування
нерівностей з модулем
|
1
|
||
123
|
Розв‘язування
нерівностей з модулем
|
1
|
||
124
|
Розв‘язування
лінійних рівнянь і нерівностей з параметром
|
1
|
||
125
|
Розв‘язування
лінійних рівнянь і нерівностей з параметром
|
1
|
||
126
|
Розв‘язування
лінійних рівнянь і нерівностей з параметром
|
1
|
||
127
|
К/р № 14
|
1
|
||
128
|
Розв’язування
вправ
|
1
|
VIІ.Основи теорії
подільності (16 годин)
№ ур.
|
Тема уроку
|
К-ть годин
|
Дата
|
Примітки
|
129
|
Подільність
цілих чисел. Основні властивості подільності
|
1
|
||
130
|
Ділення з
остачею. Конгруенції за модулем
|
1
|
||
131
|
Найбільший
спільний дільник (НСД). Взаємно прості числа. Алгоритм Евкліда
|
1
|
||
132
|
Найменше
спільне кратне (НСК)
|
1
|
||
133
|
Найбільший
спільний дільник і найменше спільне кратне
|
1
|
||
134
|
Ознаки
подільності на 3, 9, 11, 2n, 5n, n(N
|
1
|
||
135
|
Ознаки
подільності
|
1
|
||
136
|
Прості й
складені числа. Основна теорема арифметики
|
1
|
||
137
|
Ділення
многочленів
|
1
|
||
138
|
Ділення
многочленів
|
1
|
||
139
|
Теорема Безу та
наслідки з неї
|
1
|
||
140
|
Теорема Безу та
наслідки з неї
|
1
|
||
141
|
Ціле
раціональне рівняння
|
1
|
||
142
|
Ціле
раціональне рівняння
|
1
|
||
143
|
Ціле
раціональне рівняння
|
1
|
||
144
|
К/р № 15
|
1
|
VIIІ.Повторення і
систематизація навчального матеріалу (13годин)
№ ур.
|
Тема уроку
|
Дата
|
Примітки
|
|
145
|
Перетворення
раціональних виразів
|
1
|
||
146
|
Тотожні
перетворення виразів, що містять квадратні корені
|
1
|
||
147
|
Розв‘язування
квадратних рівнянь. Застосування теореми Вієта
|
1
|
||
148
|
Розв‘язування
раціональних рівнянь, що зводяться до квадратних
|
1
|
||
149
|
Розв‘язування
текстових задач за допомогою квадратних рівнянь і рівнянь, що зводяться до
квадратних
|
1
|
||
150
|
Розв‘язування
лінійних нерівностей з однією змінною
|
1
|
||
151
|
Розв‘язування
систем лінійних нерівностей з однією змінною
|
1
|
||
152
|
Функції ,
, їх властивості і графіки
|
1
|
||
153
|
К/р № 16.
|
1
|
||
154
|
Аналіз
контрольної роботи
|
1
|
||
155
|
Розв‘язування
задач на повторення
|
1
|
||
156
|
Розв‘язування
задач на повторення
|
1
|
||
157
|
Розв‘язування
задач на повторення
|
1
|
(3 год. на тиждень у І семестрі – 48 год., у ІІ
семестрі – 57 год., усього – 105 год.)
№
п/п
|
Зміст навчального матеріалу.
Теми для вивчення
|
Кількість годин
|
Кількість тематичних оцінювань
|
1
|
Повторення і систематизація навчального
матеріалу з курсу 7 класу
|
6
|
1
|
2
|
Многокутники
|
15
|
1
|
3
|
Вписані та описані чотирикутники
|
16
|
1
|
4
|
Подібність трикутників
|
25
|
1
|
5
|
Розв‘язування прямокутних трикутників
|
15
|
1
|
6
|
Площі многокутників
|
16
|
1
|
7
|
Повторення і систематизація навчального
матеріалу
|
12
|
1
|
8
|
Всього
|
105
|
7
|
І семестр
І.Повторення і
систематизація навчального матеріалу з курсу 7 класу (6 годин)
№ ур.
|
Тема уроку
|
К-ть годин
|
Дата
|
Примітки
|
1
|
Повторення і
систематизація навчального матеріалу з курсу 7 класу
|
7
|
||
2
|
Повторення.
Найпростіші геометричні фігури та їх властивості
|
7
|
||
3
|
Повторення. Взаємне
розташування прямих на площині
|
7
|
||
4
|
Повторення. Трикутники
|
14
|
9
|
|
5
|
Повторення. Коло і круг
|
14
|
9
|
|
6
|
К/р № 1 з теми „Повторення навчального матеріалу”
|
14
|
16
|
ІІ.Многокутники (15 годин)
№ ур.
|
Тема уроку
|
К-ть годин
|
Дата
|
Примітки
|
7
|
Аналіз
контрольної роботи. Ламана. Многокутник і його елементи. Опуклі та неопуклі
многокутники. Сума кутів опуклого многокутника
|
21
|
||
8
|
Чотирикутники.
Паралелограм і його властивості
|
21
|
||
9
|
Паралелограм і
його властивості
|
21
|
||
10
|
Ознаки
паралелограма
|
28
|
||
11
|
Ознаки
паралелограма
|
28
|
||
12
|
Прямокутник та
його властивості
|
28
|
||
13
|
Ромб та його
властивості
|
5
|
||
14
|
Квадрат та його
властивості. Самостійна робота
|
5
|
||
15
|
Середня лінія
трикутника, її властивості
|
5
|
||
16
|
Трапеція. Види
і властивості трапеції
|
12
|
||
17
|
Трапеція. Види
і властивості трапеції
|
12
|
||
18
|
Трапеція. Види
і властивості трапеції
|
12
|
||
19
|
Середня лінія
трапеції, її властивості
|
19
|
||
20
|
К/р № 2 з теми „Многокутники”
|
19
|
||
21
|
Аналіз
контрольної роботи
|
19
|
ІІІ.Вписані та описані
чотирикутники (16 годин)
№ ур.
|
Тема уроку
|
К-ть годин
|
Дата
|
Примітки
|
22
|
Дуга кола.
Центральний кут кола. Градусна міра дуги. Вписаний кут і його влас.
|
2
|
||
23
|
Центральні та
вписані кути
|
2
|
||
24
|
Центральні та
вписані кути
|
2
|
||
25
|
Центральні та
вписані кути
|
4
|
||
26
|
Центральні та
вписані кути
|
9
|
||
27
|
Центральні та
вписані кути. Самостійна робота
|
9
|
||
28
|
Величина кута
між хордою і дотичною. Величина кута з вершиною всередині і поза колом
|
9
|
||
29
|
Необхідна і
достатня умова існування кола, описаного навколо чотирикутника
|
14
|
||
30
|
Необхідна і
достатня умова існування кола, описаного навколо чотирикутника
|
16
|
||
31
|
Необхідна і
достатня умова існування кола, вписаного в чотирикутник
|
16
|
||
32
|
Необхідна і
достатня умова існування кола, вписаного в чотирикутник
|
16
|
||
33
|
Вписані та
описані чотирикутники
|
18
|
||
34
|
Вписані та
описані чотирикутники
|
23
|
||
35
|
Вписані та
описані чотирикутники
|
23
|
||
36
|
К/р № 3 з теми „Вписані та описані чотирикутники”
|
23
|
||
37
|
Аналіз
контрольної роботи
|
30
|
ІV.Подібність трикутників (25 годин)
№ ур.
|
Тема уроку
|
К-ть годин
|
Дата
|
Примітки
|
38
|
Теорема Фалеса.
Узагальнена теорема Фалеса
|
30
|
||
39
|
Теорема Фалеса.
Узагальнена теорема Фалеса
|
30
|
||
40
|
Теорема Фалеса.
Узагальнена теорема Фалеса
|
7
|
||
41
|
Теореми про
перетин медіан і висот трикутника
|
7
|
||
42
|
Властивість
бісектриси трикутника. Теорема про бісектрису зовнішнього кута трикутника
|
7
|
||
43
|
Властивості
медіан, висот та бісектрис трикутника
|
14
|
||
44
|
Подібні
трикутники
|
14
|
||
45
|
Подібні
трикутники
|
14
|
||
46
|
Подібні
трикутники
|
21
|
||
47
|
Подібні трикутники
|
21
|
||
48
|
Подібні
трикутники
|
21
|
||
ІІ семестр
|
||||
49
|
Ознаки
подібності трикутників
|
|||
50
|
Ознаки
подібності трикутників
|
|||
51
|
Ознаки
подібності трикутників
|
|||
52
|
Ознаки
подібності трикутників. Самостійна робота
|
|||
53
|
Ознаки
подібності трикутників
|
|||
54
|
Ознаки
подібності трикутників
|
|||
55
|
Ознаки
подібності трикутників
|
|||
56
|
Ознаки
подібності трикутників
|
|||
57
|
Властивість
хорд, що перетинаються. Властивість дотичної та січної
|
|||
58
|
Властивість
хорд, що перетинаються. Властивість дотичної та січної
|
|||
59
|
Властивість
хорд, що перетинаються. Властивість дотичної та січної
|
|||
60
|
Властивість
хорд, що перетинаються. Властивість дотичної та січної
|
|||
61
|
К/р № 4 з теми „Подібність трикутників”
|
|||
62
|
Аналіз
контрольної роботи
|
V.Розв‘язування прямокутних трикутників (15 годин)
№ ур.
|
Тема уроку
|
К-ть годин
|
Дата
|
Примітки
|
63
|
Пропорційні
відрізки в прямокутному трикутнику
|
|||
64
|
Пропорційні
відрізки в прямокутному трикутнику
|
|||
65
|
Пропорційні
відрізки в прямокутному трикутнику
|
|||
66
|
Теорема Піфагора.
Теорема, обернена до теореми Піфагора
|
|||
67
|
Теорема
Піфагора
|
|||
68
|
Теорема
Піфагора
|
|||
69
|
Перпендикуляр і
похила, їх властивості
|
|||
70
|
Перпендикуляр і
похила, їх властивості. Самостійна робота
|
|||
71
|
Синус, косинус,
тангенс і котангенс гострого кута прямокутного трикутника. Основні
тригонометричні тотожності. Значення синуса, косинуса, тангенса і котангенса
деяких кутів
|
|||
72
|
Співвідношення
між сторонами і кутами прямокутного трикутника.
|
|||
73
|
Розв‘язування
прямокутних трикутників
|
|||
74
|
Розв‘язування
прямокутних трикутників
|
|||
75
|
Розв‘язування
прямокутних трикутників
|
|||
76
|
К/р № 5 з теми „Розв‘язування прямокутних трикутників”
|
|||
77
|
Аналіз
контрольної роботи
|
VІ.Площі многокутників (16 годин)
№ ур.
|
Тема уроку
|
К-ть годин
|
Дата
|
Примітки
|
78
|
Поняття площі многокутника. Площа прямокутника
|
|||
79
|
Площа прямокутника
|
|||
80
|
Площа паралелограма
|
|||
81
|
Площа паралелограма
|
|||
82
|
Площа паралелограма
|
|||
83
|
Площа трикутника
|
|||
84
|
Площа трикутника
|
|||
85
|
Площа трикутника
|
|||
86
|
Площа трикутника. Самостійна робота
|
|||
87
|
Площа трапеції
|
|||
88
|
Площа трапеції
|
|||
89
|
Площа трапеції
|
|||
90
|
Площа трапеції
|
|||
91
|
Зовнівписані кола трикутника
|
|||
92
|
К/р № 6 з теми „Площі многокутників”
|
|||
93
|
Аналіз контрольної роботи
|
VІІ.Повторення і систематизація навчального матеріалу (12 годин)
№ ур.
|
Тема уроку
|
К-ть годин
|
Дата
|
Примітки
|
94
|
Многокутники
|
|||
95
|
Многокутники
|
|||
96
|
Вписані та
описані чотирикутники
|
|||
97
|
Подібність
трикутників
|
|||
98
|
Розв‘язування
прямокутних трикутників
|
|||
99
|
Площі
многокутників
|
|||
100
|
К/р № 7. Підсумкова контрольна робота
|
|||
101
|
Аналіз
контрольної роботи
|
|||
102
|
Розв‘язування
задач на повторення
|
|||
103
|
Розв‘язування
задач на повторення
|
|||
104
|
Розв‘язування
задач на повторення
|
|||
105
|
Розв‘язування
задач на повторення
|