На дозвіллі з колегами

Гра "Хто зверху"

Я пропоную колегам в колективі провести гру. Таку гру ми проводили напередодні свята 8 Березня. В нашому колективі, як і в більшості педагогічних колективів чоловіків менше, ніш жінок, тому, щоб всі взяли участь в грі, ми створили одну команду чоловіків та кілька команд жінок. Ведучі - чоловік та жінка. (далі Ч. Ж.)
Ж. шановні друзі! Сьогодні ми зібралися в цій залі, щоб провести чудове весняне свято.
Ч. Свято 6 Березня.
Ж. Так, воно називається "Весна в
 моїй душі".
Ч. Ми гадаємо, що в кожного з вас, незалежно від віку і віросповідань, політичних поглядів і особистих переконань, завжди в душі - весна!
Ж. Тим паче, що весна таки настала. А весною, як відомо, все оживає, розквітає, розпускається...
Ч. Квіти, листя, руки в чоловіків...
Ж. Тож дозвольте від імені дівчат
Ч. І від імені чоловіків привітати всіх вас зі святом весни. Бажаємо вам міцного здоров'я, щастя, любові, мирного неба та всяких гараздів.
Ж.  Сьогодні ми проведемо гру "Хто зверху?", щоб нарешті зясувати, яка частина нашого колективу най.. най... най...
Ч. Щоб ще раз довести, що мужчина - головний в домі
Ж. Щоб довести, що краса врятує світ і того, хто головний в домі.
Ч. Представляю команду сильної частини нашого колективу:

  • Георгій, як він сам говорив, він же Джордж, він же Гоша, він же Жора, переможець гри "Мій зможе" і просто директор нашої школи 
  • Олександр, в недалекому минулому Александр, він же Алекс, він же головний екстрасенс школи - знає хто, куди і коли - від нього нічого не можна приховати.
  • Олексій Іваанович, він же Льоха, він же Льоша - майстер "на всі руки від скуки"
  • А також я, ваш покірний слуга - Іван, він же пан спортсмен, він же фізрук і просто Ванєчка.
Ж. А я представляю першу жіночу команду гравців, мої напрекрасніших, найчарівниіших дівчаток. це наші філософи, ой, вибачте, філологи, гуманітарії, найгуманітарніші, гуманітарний конвой, я б сказала. Це Катя, галя, Юля, Ніна.
(Ніна представляє кожну учасницю коротко)
Ч. У нас в резерві є ще один чолов'яга. Єдиний член колективу, який  має права на те, що робить. Тому, маючи права, він це робить так, як хоче. Це наш водій - Олександр. сьогодні він буде рулить, тобто буде головним суддею.
Ж. А щоб не зробили ми йому потім люстрацію, як зараз роблять суддям, представим до нього контролюючий орган - кондуктора таню, яка буде у нього бортовим комп'ютером.
Ч. На кожному етапі гри буде визначена команда-переможець. Ця команда відразу отримає приз за свою перемогу. Ми довго думали, якими ж призами відзначати переможців. У нас були різні варіанти: путівка в Турцію, автомобіль, телевізор, мільйон. Але ви ж знаєте які тяжкі зараз часи - з Турції можна не повернутись, на автомобіль сильно дороге пальне, для телевізора електроенергія з 1 квітня здорожчає в три рази, гриивня зараз така нестабільна. Тому ми вирішили - розраховуватись буде та команда, яка програє. Розраховуватись будем натурою, тобто поцілунками. Програла команда - цілує своїх суперників. Тому приготуйте свої чекові книжки, платіжні картки - ми розпочинаємо!
Ч. І РАУНД  "ЧИ ЗНАЄТЕ ВИ НАС?
Пропонуємо вам 4 історії з нашого армійського життя. Ваше завдання: вгадати кому з нас яка історія належить.
Ж. Пропонуємо вам 4 історії з дитинства. Вгадайте, яка історія належить кожній з нас.
Ж. Пане суддя, скажіть. хто ж переміг, а кому доведеться розплачуватись?
Дякуємо нашим учасницям. Ви - найкращі, найчарівніші.
запрошую наступних учасниць нашої гри. Це представниці природничо-математичного об'єднання - мозковий центр, генератори ідей та просто красавиці : Таня, Валя, Люда і я.
(Таня коротко розказує про кожну учасницю)


Ч. ІІ  РАУНД"ЗБЕРИ СЛОВО"
Ви повинні відгадати слово та скласти його з літер, які знаходяться у вас на спині та спереду.
Запитання команді дівчат.
Ж. Запитання команді хлопців.
Пане суддя, що ви там нарахували без свого кондуктора? Хто ж буде розплачуватись у цьому ресторані?
Запрошую наступну команду - дівчаток "малолєток"( як на них кажуть) - наших чарівних вчительок початкових класів. саме з них все починається в шкільному житті наших учнів, саме вони закладають фундамент знань. Це Таня, Валя, Ліда, Оля.
(Таня розповідає про кожну коротко)


Ч. ІІІ РАУНД " ХТО Я?"
Потрібно просунути голову в отвір і ставити запитання своїй команді. Запитання потрібно формулювати так, щоб відповідь була "так" або "ні". Учасники команд не можуть відповідати іншими словами.
Ж  Пне суддя, тут і так все ясно, але скажіть це вголос: хто розплачується, а хто отримує задоволення?
Наступна команда дівчаток - це наші трудівниці. Саме завдяки їхнім чарівним руцям у нас в школі чисто і затишно. Саме вони не дають нам розслаблятися, натискаючи оту чарівну кнопку, від якої ми здригаємось і кудись біжимо. Це Оля, Ніна, Люда, Люба.
(Оля коротко розказує про кожну)















Ч. ІV РАУНД "ВГАДАЙ НАЗВУ ПІСНІ"
Пропонуємо послухати пісню і показати її пантомімою. Команда має вгадати назву пісні. Той, хто показує не може нічого говорити. Даємо підказку - це українська народна пісня.
Ж. Пане суддя, скажіть, хто зараз повинен вводити пін-код своєї платіжки?
Тепер самі юні наші дівчатка, справжня весна, молодість. Можна сказати, що молоко ще на губах не осохло, а вони туди ж - учить! Альона, Вікторія, Ніна, Яна.
(Альона розказує про кожну)
Ч.   V РАУНД "ЗІРКИ ВРЯД"
Любі дівчатка. Розставте нас вряд за такою ознакою: хто з нас раніше в своєму житті поцілував дівчину, як об'єкт своєї симпатії. На перше місце поставте того, хто мав найменше років, коли все це сталося, на останнє того, хто найдовше утримався від цієї спокуси.
Ж  Дорогі наші мужчинчики. Розставте нас вряд за кількістю женихів, які ми мали до сьогоднішнього дня. На перше місце поставте того, в кого їх було найбільше, а на останнє того, у кого їх найменше.
Ж. Пане суддя, оголосіть вирок.
На останній раунд обрати команду дівчат надаємо право команді хлопців. Кожен хлопець називає дівчину, яка братиме участь у останньому раунді.

Ч. VІ РАУНД  "СПІЛЬНА СПРАВА"

З усіх пердметів, які ви бачите, потрібно скласти піраміду. в кого піраміда буде вищою - та команда виграла.
Ж. пане суддя, так хто ж зверху?